Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2013 21:38 - Хейли
Автор: lexi1061 Категория: История   
Прочетен: 1042 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 09.05.2013 22:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Казвам се Хейли и съм на 15години. Живея в Канада с майка ми и брат ми,който е на 12. Баща ми ни напусна когато Пит беше на 7 .Пит,съкратено от Питър,е малкото ми братче. От тогава живеем без баща. Той трудно понесе развода,както и аз,но през празниците ходим при татко,където двамата с мама се разбират страхотно,което много ме радва. Мечтая си всичко да си беше както преди,но едвали.     Беше вечерта на 21 декември,след три дни е Бъдни вечер,и на другия ден щяхме да заминем при татко.Затова отидох в стаята си да си оправям багажа. Измъкнах един куфар от гардероба си и с много мъки,го качих на леглото,като извадих всичко от вътре.Щяхме да останем една седмица,затова си взех 10чифта гащи,сутиени и т.н и ги пъхнах в куфара. Отидох до гардероба си и извадих малко блузи и няколко чифта дънки,които също пъхнах в куфара. Взех си и четка и оаста за зъби,един парфюм и дездорант и бях готова с багажа. От долу мама се провикна: -Хейли,скъпа, готова ли си с багажа? -Дааа! - отговорих аз -Добре,можеш ли да помогнеш на брат си с неговия багаж,тогава? -Добре! -Мерси,обичам те! Отидох пред вратата на Пит,където беше залепен стикер с надпис "ПОЧУКАЙ ПРЕДИ ДА ВЛЕЗЕШ!" Така и направих, вратата се отвори. Аз влязох: -Мама ме помоли да видя дали имаш нужда от помощ! -Еми почти съм готов,така че нямам!  -Добре тогава... - аз тръгнах да излизам,но Пит ме извика: -Како? -Да,какво има?-мило му отвърнах -Еми... не ми се ходи при татко -Но защо?Ти го обичаш и тоий те обича :) -Като ме обича,защо напусна мама??? -Ох Пит, те не могат да живеят заедно -Но защооо? :( -Ох, Пит,знам че ти е тежко,защото и аз така се чувствам,но просто трябва да го прием. Става ли?  -... -Сега си прибери багажа и слез долу,за да вечеряме. -Добре,след 5минути слизам Излязох от стаята и слязох долу да помогна на мама с вечерята -Хей мамо,нужда от помощ?  -Благодаря ти скъпа,но не -Добре мамо,само исках да ти кажа,че отивам у Ейми,за да се сбогуваме,става ли? -Добре,но те искам тук за вечеря -Супер си мамо,мерси
ще има и продължение,но моля ви кажете ми дали ви харесва :) мерси molq vi,  komentiraite :)
 



Гласувай:
2




1. kasnaprolet9999 - Книга ли се опитваш да правиш или ...
09.05.2013 22:56
Книга ли се опитваш да правиш или телевизионен сериал? Ако е така, става, само че идеята на блоговете не е точно такава. Тук може да споделиш лични преживявания, ако търсиш отговор на някакъв проблем и ти трябва помощ, но това се прави в друга форма. Поздрави!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexi1061
Категория: История
Прочетен: 13468
Постинги: 1
Коментари: 1
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930